zdj. Mieczysław Wieliczko

poniedziałek, 21 czerwca 2021

Odnajduję siebie


                                                           zdj depositphotos


Odnajduję siebie

W słowach przez lata zapisanych

W odpowiedziach

Które istniały na długo

Przed pytaniami

Odnajduję siebie

W dążeniach do poznania

W pragnieniach

I w zaskakujących, nagłych

Zrozumieniach

Odnajduję siebie

W poszukiwaniach

Swoich najmniejszych cząsteczek

I w zauważaniu ich

Drżących ze szczęścia

Gdy udaje mi się rozpoznać

Zaznaczoną do nich srebrną nitką

Krystaliczną ścieżkę






7 komentarzy:

  1. Piękny wiersz.. Wracam do niego już od kilku dni i dochodzę do wniosku, że ja ciągle szukam... Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś się mój profil zagubił??

      Usuń
    2. Dziękuję Marigold:) Ja także jeszcze szukam, ale odnajduję... odnajduję coraz więcej i nawet napisanie tego teraz mnie wzrusza:) Wszystkiego Najpiękniejszego:)

      Usuń
  2. Marysiu dziękuję Ci za słowa, którymi czasem nas obdarzasz. Są one jak anioły, które na niteczkach Internetu szybują do mojego serca
    Pozdrawiam w czasie Aniołów Stróżów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana Ismenko






























































      Dziękuję kochana Ismenko :)


      Usuń

Wiersze moje

Zawsze będę

Zawsze będę  promykiem słońca nad taflą jeziora... srebrną otoczką na kropli rosy... ulatującym zapachem różanych pł...