zdj. Mieczysław Wieliczko

środa, 25 kwietnia 2018

Autobiografia

Czekałam na ciebie wieki całe
Słońce tyle razy me ciało opaliło
Gwiazdy blaskiem wzrok przyciągały
A ciebie ciągle przy mnie nie było

Czasami budziło się serce
Z nadzieją gotowe do wzruszeń
Lecz to ciągle nie ty byłeś
Nadal miałam samotną duszę

Straciłam już całkiem nadzieję
Że przybędziesz naprawdę z mych marzeń
Zachwiała się we mnie już wiara
Tak długo byłeś tylko mirażem

A ty przyszedłeś do mnie naprawdę
Jak o świcie wschodzące słońce
Jak budząca się wiosna do życia
Jak ulubione kwiaty na łące

Jesteś powietrzem, którym oddycham
Krwią, która w żyłach moich przepływa
I każdym zmysłem moim jesteś
To z tobą jestem taka szczęśliwa

Jesteś przepiękną moją muzyką
A także moim ulewnym deszczem
Jesteś też sercem co pęka z bólu
A jednak pragnę – bądź jeszcze…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiersze moje

Zawsze będę

Zawsze będę  promykiem słońca nad taflą jeziora... srebrną otoczką na kropli rosy... ulatującym zapachem różanych pł...